Referendumska kampanja predvsem na družbenih omrežjih

pripravila Lara Draškovič

Ljubljana, 28. aprila - Kampanja pred referendumom o dodatkih k pokojnini za izjemne umetniške dosežke se preveša v drugo polovico. Doslej ni postregla s pestrim predvolilnim dogajanjem, organizatorji kampanje so še najbolj aktivni na družbenih omrežjih, napovedujejo tudi udeležbo na predreferendumskih soočenjih. Po večini ne načrtujejo finančno izdatne kampanje.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 4.028 znakov (brez presledkov) oziroma 693 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

lad/moz
© STA, 2025

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več