Apple izgublja tržni delež na Kitajskem
New York, 18. aprila - Še pred nedavno zaostritvijo ameriško-kitajskega spora o carinah je ameriški proizvajalec pametnih telefonov Apple utrpel hud udarec na zanj zelo pomembnem kitajskem trgu. Medtem ko se prodaja pametnih telefonov domačih proizvajalcev povečuje, pa prodaja Applovega modela iPhone močno upada.
Nemčija, München.
Logotip podjetja Apple.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA
Med januarjem in marcem je Apple na Kitajskem prodal 9,8 milijona iPhonov, kar je devet odstotkov manj kot pred letom dni.
Tržni delež ameriškega podjetja na kitajskem trgu je tako padel na 13,7 odstotka, potem ko je bil v enakem obdobju lani pri 15,6 odstotka. S tem je Apple nazadoval na peto mesto lestvice največjih ponudnikov pametnih telefonov na Kitajskem, kažejo predhodni podatki podjetja za tržne raziskave IDC.
Največji kos trga si je v prvem četrtletju odrezal kitajski tekmec Xiaomi.