Sporočilo uredništvom - pravila STA pri spremljanju kampanje pred referendumom o pokojninskem dodatku za umetnike
Ljubljana, 10. aprila - Slovenska tiskovna agencija (STA) v skladu z zakonom o volilni in referendumski kampanji objavlja pravila spremljanja kampanje pred referendumom o zakonu o dodatku k pokojnini za izjemne dosežke na področju umetnosti, ki bo 11. maja.
V času referendumske kampanje, ki se bo končala 9. maja opolnoči, to je 24 ur pred dnevom glasovanja, bo STA glede načina, obsega in vsebine novinarskih prispevkov skladno z uredniško politiko agencije in profesionalnimi standardi v novinarskih prispevkih v rednem servisu zagotovila verodostojno in uravnoteženo predstavitev referendumskih kampanj in mnenj o referendumskih vprašanjih.
STA bo po dokončni objavi organizatorjev kampanje zagotovila enkratno enakopravno predstavitev stališč vsakega od njih v obsegu in na način, ki ga bo določilo uredništvo.
STA se bo v skladu z Münchensko deklaracijo in novinarskim kodeksom izogibala objavi vsebin, ki brez dvoma pomenijo sovražni govor ali klevetanje.
STA bo skladno z uredniško politiko objavljala strokovno izvedene raziskave javnega mnenja, pri čemer bo navedla izvajalca, metodologijo in naročnika raziskave.
Za plačana referendumska propagandna sporočila bo na voljo poseben servis O-STA. Referendumske oglaševalske vsebine bodo v tem servisu objavljene z navedbo naročnika. Za vse organizatorje referendumskih kampanj veljajo enaki pogoji oglaševanja in cenik, objavljeni na spletni strani https://o-sta.si/.
STA nima vpliva na objavo informacij v drugih servisih in medijih, ki so naročniki agencijskega servisa STA. Drugi servisi in mediji imajo za spremljanje referenduma svoja pravila.