Slovencem zlati medved za promocijsko kampanjo ob OI v Parizu

Ljubljana/Berlin, 6. marca - Mednarodna žirija je na največjem svetovnem turističnem sejmu ITB Berlin v okviru marketinškega tekmovanja The Golden City Gate zlatega medveda v kategoriji promocijskih kampanj podelila kampanji Olimpijskega komiteja Slovenije in Slovenske turistične organizacije z naslovom "Slovenija. Uspeh je v naši naravi.".

Gre za kampanjo, ki so jo zasnovali ob poletnih olimpijskih igrah, ki so bile lani v Parizu.

V kampanji je sodelovalo več kot 20 slovenskih vrhunskih športnikov, med katerimi so bili Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek, moška odbojkarska reprezentanca, ženska rokometna reprezentanca in drugi, ki so podprli glavno sporočilo - vse je v naši naravi.

am/zza/am
© STA, 2025

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več