Bird Buddy ob rasti prihodkov pripravlja nove izdelke

Ljubljana, 15. januarja - Slovenski startup Bird Buddy, najbolj znan po pametni ptičji krmilnici, je v štirih letih od prve kampanje na platformi Kickstarter ustvaril več kot sto milijonov evrov prihodkov. Kot je za STA povedal direktor podjetja Franci Zidar, so doslej prodali več kot pol milijona krmilnic, zanimanje za izdelek pa ostaja veliko.

Ljubljana, park Tivoli. Slovenski startup Bird Buddy. Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, park Tivoli.
Slovenski startup Bird Buddy.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Med novimi izdelki, ki jih bodo tržili pod novo blagovno znamko Wonder, je kamera v obliki rože Petal, ki s pomočjo umetne inteligence spremlja dogajanje na vrtu ter prek aplikacije sporoča napotke, nasvete in zanimiva dejstva o rastlinah in živalih. Kampanjo na spletni platformi za množično financiranje Kickstarter bodo začeli spomladi.

Čeprav je na trgu veliko ponaredkov njihovih izdelkov, to na njihovo poslovanje ne vpliva bistveno, je povedal Zidar. Veliko pozornosti namreč posvečajo poprodajnim storitvam.

mlu/bg
© STA, 2025

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več