S pop-up projektom proti spolnim stereotipom v družini in družbi
Ljubljana, 9. oktobra - Socialni marketing Iz principa bo s pop-up projektom - trgovino z igračami za fantke in punčke teden dni ozaveščal o vplivu spolnih stereotipov že v zgodnjem otroštvu. Družba s tem, ko so določena področja rezervirana za moške in določena za ženske, izgublja potenciale, je ob današnjem odprtju instalacije dejala psihologinja Mirjana Ule.
Socialni marketing Iz principa je trgovino z igračami na Starem trgu v Ljubljani zasnoval kot tako imenovano ozaveščevalno instalacijo. Ljudi želijo spodbuditi k razmišljanju o neenakomerni razporeditvi skrbstvenega in gospodinjskega dela med spoloma.
Ule je opozorila, da pravice in svoboščine nikoli niso dokončno izborjene. Čeprav smo neko tradicijo prekinili, se zdaj v neoliberalnih razmerah vrača, je opazila. Po njenem pojasnilu predsodki ne izginjajo, ampak se spreminja njihovo izražanje.