V rožnati oktober s kampanjo Pretipaj še svoje

Ljubljana, 30. septembra - Združenje Europa Donna Slovenija v rožnati oktober vstopa s kampanjo Pretipaj še svoje, ki poudarja pomen preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Ta je namreč, če je odkrit dovolj zgodaj, dobro ozdravljiv, so povedali na novinarski konferenci. Ob tem so izpostavili pomen rednega mesečnega samopregledovanja in presejalnih programov.

Ljubljana. Novinarska konferenca Združenja Europa Donna Slovenija ob začetku rožnatega oktobra - mednarodnega meseca osveščanja o raku dojk. Foto: STA

Ljubljana.
Novinarska konferenca Združenja Europa Donna Slovenija ob začetku rožnatega oktobra - mednarodnega meseca osveščanja o raku dojk.
Foto: STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.425 znakov (brez presledkov) oziroma 436 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

vi/mo
© STA, 2024

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več