Mlekarna Celeia v polletju s skoraj 35 milijoni evrov prihodkov

Arja vas, 6. septembra - Mlekarna Celeia je v prvi polovici leta ustvarila 34,8 milijona evrov prihodkov, kar je enako kot v prvem polletju lani. Zabeležila je tudi dobiček, a direktor mlekarne Vinko But njegove višine ni razkril. Kot je dejal, mora s tem podatkom naprej seznaniti nadzorni svet družbe.

Arja vas, Hotel A. Novinarska konferenca Mlekarne Celeia, na kateri so predstavili poslovanje v prvi polovici leta. Direktor Mlekarne Celeia Vinko But, tiskovna predstavnica mlekarne Neli Koren in vodja strateškega marketinga Tjaša Kobal Anžur. Foto: Lili Pušnik/STA

Arja vas, Hotel A.
Novinarska konferenca Mlekarne Celeia, na kateri so predstavili poslovanje v prvi polovici leta.
Direktor Mlekarne Celeia Vinko But, tiskovna predstavnica mlekarne Neli Koren in vodja strateškega marketinga Tjaša Kobal Anžur.
Foto: Lili Pušnik/STA

Arja vas, Hotel A. Novinarska konferenca Mlekarne Celeia, na kateri so predstavili poslovanje v prvi polovici leta. Direktor Mlekarne Celeia Vinko But, tiskovna predstavnica mlekarne Neli Koren in vodja strateškega marketinga Tjaša Kobal Anžur. Foto: Lili Pušnik/STA

Arja vas, Hotel A.
Novinarska konferenca Mlekarne Celeia, na kateri so predstavili poslovanje v prvi polovici leta.
Direktor Mlekarne Celeia Vinko But, tiskovna predstavnica mlekarne Neli Koren in vodja strateškega marketinga Tjaša Kobal Anžur.
Foto: Lili Pušnik/STA

Arja vas, Hotel A. Novinarska konferenca Mlekarne Celeia, na kateri so predstavili poslovanje v prvi polovici leta. Direktor Mlekarne Celeia Vinko But, tiskovna predstavnica mlekarne Neli Koren in vodja strateškega marketinga Tjaša Kobal Anžur. Foto: Lili Pušnik/STA

Arja vas, Hotel A.
Novinarska konferenca Mlekarne Celeia, na kateri so predstavili poslovanje v prvi polovici leta.
Direktor Mlekarne Celeia Vinko But, tiskovna predstavnica mlekarne Neli Koren in vodja strateškega marketinga Tjaša Kobal Anžur.
Foto: Lili Pušnik/STA

Gornja Radgona. Mlekarna Celeia. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Gornja Radgona.
Mlekarna Celeia.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

But je ocenil, da je bilo poslovanje družbe v prvih šestih mesecih uspešno. Po njegovih besedah so se lani začeli ukvarjati z novo strategijo razvoja, ki so jo letos predstavili tudi lastnikom.

Glavne usmeritve strategije so povečanje produktivnosti in dobičkonosnosti, rast prodaje in večanje tržnega deleža, posodobitev in digitalizacija proizvodnje ter močna in prepoznavna blagovna znamka Zelena dolina.

Mlekarna Celeia je v prvi polovici leta odkupila 35 milijonov litrov slovenskega mleka, kar je 10 odstotkov več kot v lanskem primerjalnem obdobju.

lpc/mlu/mrn
© STA, 2024

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več