Mesto luči in ljubezni po ocenah marketinških strokovnjakov zvezda letošnjih iger

Ljubljana/Pariz, 11. avgusta - Pariz je bil zadnjih 19 dni v središču pozornosti svetovne športne javnosti. Da se je mesto luči in ljubezni v olimpijski vlogi odlično znašlo in izstopalo, je ocenilo več marketinških strokovnjakov, med njimi tudi slovenski strokovnjak za športni marketing Tomaž Ambrožič.

Francija, Pariz. Olimpijski krogi na Eifflovem stolpu, OI 2024. Foto: Xinhua/STA Arhiv Xinhua/STA

Francija, Pariz.
Olimpijski krogi na Eifflovem stolpu, OI 2024.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Pariz je po oceni Ambrožiča živel z olimpijskimi igrami. Čeprav prirediteljem športnega praznika morda ni vse šlo po načrtih, je francoska prestolnica dokazala, da si je igre zaslužila, je dejal za STA ob koncu iger.

Podobno mnenje so ob koncu iger podali tudi nekateri mednarodni veterani olimpijskih iger, vključno z nekdanjim vodjo marketinga pri Mednarodnem olimpijskem komiteju Michaelom Paynom. Irec je ocenil, da se bodo igre v Parizu uvrstile med najboljše vseh časov.

gj/akt/gj
© STA, 2024

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več