Zveza potrošnikov in NIJZ opozorila na zavajajoče označevanje mešanih alkoholnih pijač

Ljubljana, 7. junija - Iz Zveze potrošnikov in Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) so na novinarski konferenci opozorili, da alkopopsi, torej mešane alkoholne pijače, kot so koktajli in radlerji, mladim odpirajo vrata v svet alkohola. Proizvajalci teh pijač, pogosto z zavajajočo embalažo, dejansko prodajajo preveč družbeno sprejemljivo drogo, menijo.

Gornja Radgona. Union, radler. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Gornja Radgona.
Union, radler.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.303 znake (brez presledkov) oziroma 401 besedo.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kab/tz
© STA, 2024

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več