Bojkot znamke oklestil dobiček pivovarja AB InBev

Bruselj, 29. februarja - Največji pivovar na svetu AB InBev je lani ustvaril 5,34 milijarde dolarjev (4,93 milijarde evrov) čistega dobička, kar je šest odstotkov manj kot leto prej. Najpomembnejši razlog je 12-odstotni upad prodaje v Severni Ameriki, kjer mnogi bojkotirajo njegovo paradno znamko Bud Light, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 630 znakov (brez presledkov) oziroma 122 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mlu/bg
© STA, 2024

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več