Inštitut 8. marec se z novo kampanjo Tu sem osredotoča na položaj upokojencev

Ljubljana, 12. februarja - Inštitut 8. marec je danes začel novo kampanjo Tu sem, ki se osredotoča na položaj upokojenk in upokojencev. V okviru kampanje bodo zbirali njihova pričevanja, saj menijo, da je treba razmere, v katerih živijo upokojenke in upokojenci, narediti vidne, temu pa morajo slediti sistemske spremembe.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.043 znakov (brez presledkov) oziroma 181 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tz/bst
© STA, 2023

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več