Radovljica se po velikem poletnem razmahu usmerja v celoletni turizem
Radovljica, 1. februarja - Radovljiški turizem v zadnjem desetletju beleži izjemno rast. Kot je pokazala anketa, so domačini v veliki večini še vedno zadovoljni z razvojem destinacije, vendar pa zaznavajo preobremenjenost v poletnem času. Nova strategija turizma se zato osredotoča na rast obiska izven glavne poletne sezone.
Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.748 znakov (brez presledkov) oziroma 477 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov