Radovljica se po velikem poletnem razmahu usmerja v celoletni turizem

Radovljica, 1. februarja - Radovljiški turizem v zadnjem desetletju beleži izjemno rast. Kot je pokazala anketa, so domačini v veliki večini še vedno zadovoljni z razvojem destinacije, vendar pa zaznavajo preobremenjenost v poletnem času. Nova strategija turizma se zato osredotoča na rast obiska izven glavne poletne sezone.

Radovljica, Graščina. Predstavitev nove radovljiške turistične strategije. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina. Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina. Predstavitev nove radovljiške turistične strategije. Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina. Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina. Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina. Predstavitev nove radovljiške turistične strategije. Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina. Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina. Predstavitev nove radovljiške turistične strategije. Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton. Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.748 znakov (brez presledkov) oziroma 477 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tzu/jb
© STA, 2023

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več