Milosavljević prodajo Pro Plusa skupini United Group ocenil za največjo medijsko združitev v samostojni Sloveniji

Ljubljana, 10. julija - Medijski strokovnjak Marko Milosavljević je povezavo skupine United Group in medijske hiše Pro Plus označil za "verjetno največjo in pomembno tovrstno združitev v slovenskem medijskem prostoru od osamosvojitve dalje". Regulatorji bodo imeli zahtevno nalogo, saj bodo morali natančno preučiti vpliv nakupa na več trgih, je opozoril za STA.

Ljubljana. Medijska hiša PRO Plus, Pop TV, 24ur.com, Kanal A. Foto: Nebojša Tejić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Medijska hiša PRO Plus, Pop TV, 24ur.com, Kanal A.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.400 znakov (brez presledkov) oziroma 413 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

sl/jaz
© STA, 2017

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več